Cumu una di e imprese di stampa dirigente chinesi chì sò abbastanza privativamente per travaglià regularmente cù parechji grandi clienti, sapemu chì ci hè impurtante a diffarenza è ancu, quandu duvete ùn cmyk Cum'è un designer, uttene questu sbagliatu quandu crea un disignu destinatu à stampà probabilmente in un cliente infelice.
Parechji clienti creanu i so disegni (destinati à a stampa) in una applicazione cum'è Photoshop chì per default, usa u modalità di culore RGB. Questu hè perchè Photoshop hè principalmente usatu per u disignu di u situ web, edizione di l'immagine è diverse altre forme di media chì generalmente finiscinu nantu à un screnu di l'urdinatore. Dunque, CMYK ùn hè micca usatu (almenu micca cum'è difettu).
U prublema quì hè chì quandu un disignu RGB hè stampatu cù un prucessu di stampa di cmyk, i culori appariscenu sfarente (se ùn cunniscenu bè (se no cunvertite currettamente). Questu significa chì un altru disignu puderà vede assolutamente perfetta quandu u cliente vista in Photoshop nantu à u so monitori, ci sarà spessu abbastanza distinti è a versione in nome.
Se fate un ochju à l'imaghjini supra, cuminciate à vede cumu RGB è CMYK pò diferisce.
Tipicamenti, blu, viderà un pocu più vibrante quandu hè presentatu in RGB paragunatu cù CMYK. Significatu chì ci chì create u vostru disceptio in RGB è impretate in Cmyk (Rignate, probabilmente uttobre cretu nantu à u screnu ma hà da a versione stampata, apparisce cum'è una purpura-ish blu.
U stessu hè veru per a verdi, tendenu à fighjà un pocu pianu quandu cunvertisce à cmyk da rgb. I verdi brillanti sò i peggiori per questu, i versi di u duller / più scuru ùn sò micca generalmente male.
Tempu post: Ult-27-2021